Diskuse: O těchto stránkách

www stránky obce

Zobrazeno 1876x, 7 odpovědí

Jiří Brejša (4.8.2011, 10:27)

Upraveno 1x, naposledy 4.8.2011, 10:28
Dobrý den.
Po přečtení posledního usnesení rady jsem se, mimo jiné, dověděl, o rušení současných stránek Rudoltic. Mám k tomu několik otázek. Jaké důvody vedly k tomuto rozhodnutí? Macháčkovi se jim už snad nechtějí věnovat? Nebude to dražší? A nakonec z mé pozice kronikáře: Zůstanou všechny stávající informace i v těch nových?
Myslím, že odpovědi budou zajímat více lidí, proto volím tuto diskuzi.
P.S. Pokud nejsou vážné důvody k rušení stránek, přimlouvám se za současné. Jsou velice dobré a bylo by vhodné to ocenit. J.B.

Lenka Bártlová (4.8.2011, 15:13)

Dobrý den, Jirko,

na obecním úřadu je k dispozici audit současných webových stránek včetně finančního vyjádření tvorby i údržby nových stránek a samozřejmě i smlouva o dílo se společností SecurityNet.cz. Tyto dokumenty, bohužel, momentálně nemám u sebe, mám stále ještě dovolenou. Jedním z nejzásadnějších důvodů, proč se obec rozhodla pro nové webové stránky, je splnění, tuším, celkem 5 zákonných povinností obce jako orgánu veřejné správy, což stávající www stránky dlouhodobě nesplňují a je potřeba to napravit. Dalšími důvody je např. rozšíření funkčnosti webu či nabídka nového designu. Tyto webové stránky sloužily obci opravdu dlouho a myslím si, že poměrně dobře, nicméně se domnívám společně s radou obce, že je, kromě již shora uvedeného, i čas na změnu. Co se týče informací na tomto webu - ráda bych i do budoucna zachovala přístup k těmto webovým stránkám, a to prostřednictvím odkazu, který by měl být umístěn na nových stránkách. Jednání se společností, která bude webové stránky pro naši obec zpracovávat, jsou v tuto chvíli v začátcích, více informací o nových webových stránkách proto budu mít během několika následujících týdnů.

Hezký den přeji

marek levy (12.8.2011, 20:16)

Dobrý den, paní starostko, v posledním zápise z rady jsme se dověděli, kolik budou stát nové oficiální stránky naší obce. V důsledku toho by mě zajímalo několik věcí!
1. Kolik stálo zprovoznění stávajících stránek, které vytvářel Petr Macháček?
2. Kolik budou stát obec různé aktualizace stránek s novou firmou a kolik stály aktualizace stávajících stránek?
3. Od kdy a je vůbec Obec Rudoltice s tvůrcem současných stránek domluvena na ukončení stávajících stránek, popřípadě na tom, že bude na nových stránkách odkaz na stávající stránky?

Karel Nový (13.8.2011, 12:08)

Upraveno 1x, naposledy 13.8.2011, 12:11
Také bych měl na naši paní starostku pár otázek:
1. Proč neoslovila současného webmastera aby doplnil na stránky věci, které dle auditu chybí a stránky tak nesplňují zákonné požadavky?
2. Jak dlouho tento audit na obci leží?
3. Proč byla vybrána na audit zrovna firma ze Žamberka, byla vybrána na základě výběrového řízení? Nebo pokračujete ve Vaší filozofii že veškeré aktivity budou zadávány firmám co nejdále od obce (viz RK Mouřenín, DS Intex apod.). Uvědomte si že tyto firmy platí daně v místech sídla své společnosti a obec tak přichází o sekundární návratnost financí.

Dále si myslím že obec s nejvyšší nezaměstnaností v regionu by si zasloužila vytváření pracovních míst v místě a nepřesouvat základní agendu mimo.
Paní starostko bylo by na čase začít pracovat pro obec a ne proti ní!! K.N.

Lenka Bártlová (15.8.2011, 14:50)

Dobrý den,

Petr Macháček kromě toho, že v minulosti tvořil pro obec Rudoltický zpravodaj, pobíral dále od r. 2008 částku 300 Kč měsíčně za členství v kulturní komisi, v rámci které vykonával údržbu rudoltice.cz. Jak sám uvádí, částka 300 Kč měsíčně hrubého byla adekvátní k jeho vykonané práci vzhledem k sazbě, kterou fakturuje svým klientům, a času, který strávil při jeho měsíční údržbě. Od voleb na podzim loňského roku jsme dohodnuti na tom, že si bude fakturovat za vykonanou práci na webu v hodinové sazbě 200 Kč/hod.

Nové úpravy připravovaného nového webu dle požadavku objednatele budou účtovány částkou 530 Kč/hod. Co všechno budou nové webové stránky obsahovat, s jakými dalšími systémy budou schopny komunikovat a jaké další návaznosti budou umožňovat, to vše vám ráda zodpovím osobně na obecním úřadu.

Audit, o kterém jsem hovořila, firma ze Žamberka nezpracovávala. Audit stávajících webových stránek si obec neobjednala, byl obci předložen společně s nabídkou jiné společnosti, která se ucházela o tuto zakázku.

Vámi uváděné firmy DS Intex a RK Mouřenín byly vybrány v řádném výběrovém řízení v souladu se zákonem o veřejných zakázkách. Tento zákon neumožňuje upřednostňovat firmy, které jsou blíže k obci, než je například Česká Třebová nebo Svitavy. Místem podnikání Petra Macháčka nejsou rovněž Rudoltice.

Myslím, že je již načase nechat komunikaci o stávajících webových stránkách na obci a Petru Macháčkovi jako jejich zakladateli a webmasterovi. Obec s Petrem má a vždy měla velmi dobré vztahy, a proto není žádný důvod k jakýmkoliv spekulacím z vaší strany.

marek levy (19.8.2011, 10:00)

Už to tak vypadá, že odpovědi na položené otázky ohledně www stránek zůstanou navždy utajeny!
Z odpovědí paní starostky a z některých příspěvků v návštěvní knize lze ovšem odpovědi odvodit.
Takže si pokusím odpovědět i bez paní Bártlové!
1.Zprovoznění stávajících stránek bylo zadarmo.
2.Aktualizace stránek s novou firmou budou stát 530,-Kč na hodinu a pana Macháčka aktualizace stála 200,-Kč na hodinu.
3.Obec není domluvena s panem Macháčkem na ukončení stránek ani na odkazu, pan Macháček měl a má dobré vztahy s obcí a navíc není urážlivý, takže žádné soudní tahanice nehrozí. Takže proč ho vlastně neodkopnout!
Takže, skládám poklonu panu Macháčkovi, že mu stačilo pouhých 300,-Kč měsíčně jako členovi kulturní komise. Jsou výbory a komise , které v obci vůbec nepracují (viz. kontrolní výbor- poslední zápisy na webu jsou z roku 2008, i přestože má tento výbor ve stanovách , že zápisy bude dávat na obecní web) a jeho členové dostávají stejných 300,-Kč měsíčně. Dále skládám poklonu panu Macháčkovi za to, jakým způsobem udělal tyto stránky, protože já je osobně považuji za jedny z nejlepších v našem regionu. Pokud už neodpovídají současným trendům, tak to je možné, mně se ovšem líbí. Jejich návštěvnost je dle mého názoru také obrovská, na naše poměry!
A další poklonu si pan Macháček zaslouží za to, že chtěl za aktualizace pouhých 200,-Kč na hodinu, protože to je opravdu velmi slušná cena, která bude pravděpodobně odvozena z nějakého patriotství. Divné na tom všem je, že ač jsou vztahy s obcí na výborné úrovni, přesto nikdo stávajícího webmastra o novou spolupráci nepožádal! Ještě divnější je to, že stávající webmaster nabízí 200,-Kč na hodinu a nová vybraná firma nabízí cenu aktualizací o minimálně 150ˇ vyšší a přesto je vybrána? A to už vůbec nehovořím o částce za zprovoznění stránek! Možná je teď nasnadě otázka, proběhlo vůbec nějaké výběrové řízení? Z dostupných informací na webu se domnívám, že nikoliv! Na tuto otázku si myslím tady ještě nikdo neodpověděl!

Lenka Bártlová (19.8.2011, 21:45)

Dobrý den,

je trošku škoda, že jsme se vás na včerejším zasedání zastupitelstva nedočkali. Měla jsem s sebou všechny podklady k této problematice (samozřejmě i včetně stanoviska webmastera Petra Macháčka, se kterým je obec dohodnuta) a byla jsem připravena odpovědět na všechny vaše otázky. Jsem vám však k dispozici na obecním úřadu (včetně všech zmiňovaných podkladů k této problematice) i mimo veřejné zasedání. Další zasedání zastupitelstva bude zřejmě v první polovině listopadu, bude to sice již s odstupem času, ale i zde máte tedy samozřejmě možnost klást otázky na mne i na ostatní zastupitele obce.

Hezký víkend přeji

marek levy (22.8.2011, 8:45)

Upraveno 1x, naposledy 22.8.2011, 8:47
Dobrý den,

je trošku škoda, že nejste schopna tato stanoviska dát k dispozici všem občanům obce a že na otázky nejste schopna odpovídat i na webu. Škoda, že ostatní zastupitelé obce s Vašim postupem v této věci souhlasí! Nejdříve vyberete novou firmu na nový web o 150ˇ dražší a potom to teprve řeknete stávajícímu webmasterovi. Občanům to hodláte sdělovat pouze na obecním úřadě nebo na veřejném zasedání. No tak tomu říkám, paní starostko, TRANSPARENTNOST!

Váš výsměch ohledně toho, že další zasedání zastupitelstva bude až v listopadu, je také na pováženou! Zastupitelstva děláte jen jedenkrát za čtvrt roku, to máte z té opozice opravdu takový strach? Proč? Vždyť i oni na tuto Vaši hru přistupují! Nu což, když to zastupitelům, které jsme my občané zvolili nevadí, tak s tím my občané opravdu nic nenaděláme! Pokud rada obce, která vybírá o 150ˇ dražší firmy žádnému zastupiteli nevadí, tak potom je vše v pořádku!
Přeji hezký, transparentní, zbytek funkčního období Vám, paní starostko a samozřejmě i všem ostatním zastupitelům, kteří tomuto nečinně přihlížejí!
Psát příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé.

Přihlášení

Login


Heslo


Počítadlo.cz