Diskuse: Dotazy na členy zastupitelstva

Starosta - Lhář

Zobrazeno 2708x, 15 odpovědí

Oldřich Nový (12.4.2008, 21:12)

Upraveno 2x, naposledy 12.4.2008, 21:25
Vážení občané obce,milí zastupitelé.

Myslím ,že nastal čas,zvážit setrvání Starosty -Lháře ve funkci,kde má právo lživě zkreslovat jakoukoli situaci,která se nehodí jemu,jeho poskokům a několika dalším členům klanu Lhářstva,kteří se již delší čas obohacují na úkor neznalosti obyčejných lidí.

Když starostovi teče do bot (a on teď ví,že mu do nich skutečně teče) ,vždycky a to jistě potvrdí i pamětníci,začne vytahovat asfalt a obecní milióny i za cenu,že si je jistý že se na jeho lži přijde.Dnes dříve než jsem stačil napsat tento článek,opět paní Bártlová předložila písemné důkazy toho,že starosta se opravdu neštítí lhát v čemkoli,jen aby si na svou stranu získal pár hlupáků,kteří dané situaci nerozumí,nebo nejsou schopni si ji ověřit.

K asfaltování obce asi jen tolik: Starosta Lhář,chce jistě asfalt uspíšit jen proto,aby znemožnil,nebo stížil firmě Omega Tech budování Metropolitní sítě,kterému zastupitelstvo obce dalo před nedávnem zelenou a on a jeho poskoci se bojí,že by někdo z jejich známých přišel o výnosný kšeft.Omega chce budovat síť bez finanční spoluúčasti obce což je super nabídka,proti které se těžko hledají argumenty ,tak si lhář teď vymyslí asfalt a tím znemožní vybudování superrychlé informační sítě.
Moje otázka k tématu zní:
Má starosta o takové akci právo rozhodovat bez vědomí zastupitelstva?

Co ještě tento člověk stihne do chvíle než slušným lidem dojde trpělivost a vyženou ho z kanceláře bičem?

90% obyvatel obecních bytů věří v to,že nové smlouvy budou splňovat veškeré právní náležitosti a hlavně že je nebude podepisovat člověk ,který se neštítí lidem lhát do očí.

99% všech slušných lidí by chtělo starostu na kterého mohou být hrdi a místo toho mají tento odpad z člověka,který to dobré co v něm bylo již dávno nechal někde daleko v minulosti.
Ano pane Kolomý,udělal jste toho pro občany hodně,ale už je to hodně dlouho a poslední dobou je vaše jméno spojeno hlavně se slovy LEŽ,STRACH,NADVLÁDA VYVOLENÝCH,NEZÁJEM O JEDNOTLIVCE a podobně.

Pane Kolomý,zvažte zda by nebylo už konečně lepší přestat porušovat zákony a pokud chcete pomoci obci,činit tak nadále jako řadový zastupitel.Myslím,že Vaši lidé už mají vybraného vašeho nástupce a i když je z uplně jiného politického těsta,když nic jiného je zdráv,mlád a hlavně plně při smyslech.

333 Dalík (12.4.2008, 22:52)

Mám také pocit, že pan starosta začíná ztrácet půdu pod nohama, škoda, že ješitnost v některých případech tak snadno porazí rozum. Na druhou stranu, pokud někdo mnoho let rozhoduje a řídí obec sám a navíc je za ním vidět takový kus práce, težko se pak smiřuje s podobnou situací, kdy se zastupitelstvo ve snaze plnit svou funkci snaží na spolurozhodování řízení obce aktivně podílet, což je stav, který je naprosto normální, ale jak se ukazuje, běžný je všude jinde, jen ne v Rudolticích.

Bude jistě zájímavé sledovat další vývoj, zdá se, že autor výše uvedeného "článku" je velmi dobře informován nejen v tom, jak smýšlí všichni slušní lidé (termín všichni slušní lidé je skoro tak silný jako starostovo asfaltování), přesně ví, na co čeká 90ˇ obyvatel obecních bytů a 99ˇ slušných lidí, ale hlavně má, jak se zdá, informaci o vybraném mladém a zdravém nástupci, i když z jiného politického těsta - bude zajímavé sledovat jak se právě tyto vlastnosti kloubí v ideální předpoklad pro funkci starosty.

(skoro jsem čekal, pane autore výše uvedené agitky, že vaše pojednání zakončíte větou, že neplatiči z řad obecního nájemnictva jsou vlastně ve skutečnosti bojovníci za spravedlnost, kterou pan starosta zadupává do země na všech frontách, kteří svým postojem nastavují panu starostovi zrcadlo díky kterému začnou platit až ve chvíli, kdy smlouvy bude podepisovat někdo jiný).

Přál bych Rudolticích rychlou cestu ven, apriori odmítání názorů prospěšných obci jen z důvodu, že s ním přišel(a) ten či ona(y) :-) není cesta vpřed.

Oldřich Nový (13.4.2008, 10:04)

Upraveno 1x, naposledy 13.4.2008, 10:05
Osobně jsem rád,že můj "článek" vyvolal diskusi.

Ty procenta jsem samozřejmě odhadnul,ale zkuste se zeptat všech lidí co si myslí o tom,že mají ve smlouvách něco co přímo odporuje zákonu.Jsem si jist,že mnou odhadované číslo není nadnesené.Nejde o to kdo podepíše nové smluvy jako o to,že tento člověk by neměl být pošpiněný nečistotou kterou na sebe sám vědomě nanesl v zaslepené touze co nejdéle vydržet ve funkci a stihnout předat moc někomu ze svých blízkých,nebo alespoň stejně smíšlejících,kterým jde o to aby se v první řadě zviditelnili a v druhé na úkor obyčejných lidí obohatili.

Když zareaguji na 99ˇ slušných lidí tak k tomuto opět odhadu jsem přišel jednoduše.Zeptejte se sta lidí co si myslí o starostovi,který očividně porušuje zákony,v podstatě jen proto,že zákon nepamatuje na jiný postih než je jeho odvolání?Starosta je od slova starat se,ale ne o sebe,svou rodinu a své blízké přátele z dob minulých.

O informovanosti asi tolik.Vím,že přisluhovač pana Lháře obchází zastupitele s požadavkem aby se přiklonili k někomu ,kdo nemá s programem ODS pranic společného.Proč tolik snahy ze strany ,která celá léta nemohla
komunistům přijít na jméno?Potřebují někoho,kdo jim do toho nebude moc strkat nos a kdo si nebude schopen ověřit lži a výmysly pana starosty.
Znovu se ptám někoho kdo mi dokáže odpovědět.Proč starostův člověk dělá teď když jim všem teče do bot věc ke které by se nikdy jindy nesnížil za žádnou cenu?

Martin Jobak (13.4.2008, 20:32)

Vážený pane Nový,

jsem také bydlícím na zámečku, ale nevěřím, že mluvíte za 99ˇ slušných lidí. Podle mě moc machrujete. Můžu se zeptat v jakém domě bydlíte?
Neznám Vás a podle mě jste někdo jiný než se vydáváte!!
Děkuji za odpověď. Proč máme podporovat neplatiče a takové vychcánky jako jste Vy. Dlužit peníze obci to je normální. Obec za tyto peníze (co dluží neplatiči) může pro nás pro všechny něco vybudovat! proč jako normální občan mám na to doplácet?

Oldřich Nový (14.4.2008, 7:23)

Pane Jobáku,vy víte kolik peněz dluží lidé obci?
Nebo vycházíte ze lží které tu lidem jako jste vy servíruje pan starosta?
(on to starosta totiž umí a když si jeho výplody slovo od slova nemáte možnost ověřit tak se nedivím,že vás taky obelhal)

Kdyby jste se ukázal v dobu,kdy jste psal váš příspěvek na obecním úřadě,tak jste mohl toto všechno říci lidem,kteří přišli vyjádřit své pocity obecnímu zastupitelstvu.
Můj příspěvek do diskuze jste vůbec nepochopil a křičíte do tmy.Pokud jste ho pochopil tak patříte mezi to zbylé jedno procento a s tím se také počítá.Nicméně ani slovem jsem se nevyjádřil ve smyslu,že mluvím za x procent.Všechny moje reakce zde na webu obce jsou jen moje názory a hrubě se mi nelíbí,že zde kohokoli označujete slovy jako vychcánci a podobně.

333 Dalík (14.4.2008, 8:37)

Pane Nový
stejně tak jak se vám nelíbí označení, které zvolil předchozí pisatel se zdá
, že se vaší oblíbené cílové skupině (90ˇ obyvatel obecních bytů a 99ˇ všech slušných lidí) nelíbí, že se stavíte do pozice jejich mluvčího. Až budete příště prezentovat své názory, použijte tvar "já si myslím, nebo dle mého názoru", místo 'skoro všichni slušní lidé' a přinejmenším to bude působit méně komičtěji.

Martin Jobak (14.4.2008, 10:00)

Vážený pane Nový,

pořád jste mě neodpověděl. Můžu se zeptat v jakém domě bydlíte?
Neznám Vás a podle mě jste někdo jiný než se vydáváte!!
Děkuji za odpověď.

Oldřich Nový (14.4.2008, 10:29)

Pane Jobáku.
Já Vás taky neznám,a právě proto bych si nedovolil to co jste si dovolil vy.Jistě mám ve slovníku několik podobných výrazů jaký jste použil výše,ale rozhodně bych si netroufl je použít k urážení někoho o kom vím jen to,že je zastáncem jiného názoru.To že bydlím na Zámečku jste zjistil z čeho?
Pokud si pročtete pozorně příspěvky zde na diskusi,myslím že by jste měl spíše položit otázku starostovi.Zeptejte se ho třeba kdy zde odpoví na položené otázky,kde byla odhalena a zveřejněna nejedna jeho lež.Nebo proč,když v neděli zjistil jak živo je na sále obecního úřadu se zamknul v kanceláři.

Mám totiž dojem,že opravdu neznáte situaci a pouze reprodukujete zájmy lidí,kterým nevoní to že se zde objevují některé informace,které měli zůstat skryty.To ovšem pochopíte až si pozorně přečtete zápis z nedělního zasedání OZ.Pokud si ho po jeho zveřejnění ovšem budete mít chuť přečíst.

Mohu Vás ujistit,že se v žádném případě nezastávám neplatičů,ale musíte si uvědomit,že existují zákony ,které je třeba dodržovat a lhůta pro zaplacení pohledávek ještě neskončila.V každém případě můj názor je ten ,že pokud někdo nezaplatí ve stanovené lhůtě,bylo by s ním být nekompromisně jednáno jako s někým kdo nedodržel podmínky smlouvy a měl by být okamžitě vystěhován.

Martin Jobak (14.4.2008, 12:52)

Upraveno 1x, naposledy 14.4.2008, 12:56
Vážený pane Nový,

pokud nebydlíte na zámečku a nebo v Rudolticcíh, tak proč se pořád cpete do věcí které se Vás netýkají a navíc mluvíte názorem většiny.
Podle mě jste pan Konečný, který se přihlašuje v této diskusi pod panem Oldřichem Novým. Pokud chcete rád si s váma domluvím schůzku, aby jsem mohl mluvit za jinou většinu obyvatel, kterým pan starosta nevadí, ale naopak je ráda, že může vůbec bydlet za zajímavých podmínek u Lanškrouna.

Petra Hrdinová (14.4.2008, 15:09)

To my mluvíte z duše p. Jobak, ja bydlím na zámečku,a docela mě překvapuje kam až to napadání starosty zachází. Já se ho nechci zastávat, protože uznávám,že do všeho nevidím, ale to jak se do něho obul p. Nový je docela síla. Přece jen ten p. Kolomý tady něco vybudoval pro spoustu lidí, a kupříkladu mně to bydlení vytrhlo trn z paty, protože sice nejsem žádný chudák, ale 1 500 000 na byt nemám. A v jednom s p. starostou souhlasím, že chce s neplatiči nájmu jednat tvrdě, protože já všechno platim včas a nechci být házena do jednoho pytle s neplatiči a taky si myslím,že za ty nezaplacené nájmy už se mohli postavit nebo spravit jiné věci.

Radek Matějka (14.4.2008, 15:22)

Paní Hrdinová, vy si myslíte, že peníze za nájem jdou do obecní pokladny? To samozřejmě není pravda. Ty peníze jdou do české spořitelny na splácení úvěru, který si obec vzala na výstavbu!
Pan starosta psal, že by za to udělal cyklostezku atd., ale to není tak docela pravda!
Nezastávám se neplatičů, nikdo se jich nezastává! Vznikl tady jakýsi dojem, že dluhy budou všem odpuštěny, ale nebudou! Dlužné nájemné musí každý zaplatit!!!

Lenka Bártlová (14.4.2008, 15:56)

Vážení diskutující. Nedovolím si samozřejmě hovořit za zastupitelstvo obce, pouze bych ráda podotkla sama za sebe a myslím, že to, když ne všichni, tak alespoň většina z Vás, cítí jako já, že cílem diskuse na tomto webu by rozhodně nemělo být vzájemné napadání, popř. cílené ataky konkrétních osob.

Mně se opravdu nelíbí jak útočné příspěvky některých diskutujících, tak samozřejmě ani útočná usnesení pana starosty, ovšem pokud mám pocit, že jsou krácena práva zastupitelů, popř. mám dojem z některých věcí, týkajících se obce, že není vše tak, jak by mělo být, nemohu tento fakt přehlížet a je třeba se, když ne oprávněně bránit, tak alespoň argumentovat. Je mi naprosto jasné, že pokud zastupitelé dobrovolně nepřistoupí na zcela absurdní krácení svých práv a svá práva si naopak budou chtít uplatňovat, ke shodě s panem starostou těžko dojde.

Nyní bych se ráda vyjádřila k příspěvku paní Hrdinové. Paní Petro, jak jsem již několikrát uvedla, pan starosta je osobnost, která pro obec učinila velké věci, o tom opravdu není pochyb a domnívám se, že pokud byste se zeptala kteréhokoliv ze zastupitelů, nenajde se jediný, který by Vám tvrdil opak. Jsou však jisté meze, přes které prostě nelze jít. Souhlasím s Vámi a určitě i s naprostou většinou občanů naší obce, že proti neplatičům je třeba řádně zakročit. Proto zastupitelstvo na včerejším nedělním zasedání schválilo dopis všem dlužníkům obce, ve kterém upozorňuje na konečný termín pro splacení svých dluhů (31.5.2008) s tím, že ode dne, následujícího po tomto termínu zahájí obec vymáhání svých pohledávek soudní cestou. Osobně jsem v tomto smyslu na přítomné občany, a že jich včera nebylo málo, apelovala a žádala o rozšíření této výzvy mezi další nájemníky obecních bytů. Zastupitelstvo obce dále rozhodlo o zavedení naprosto běžného právního poradenství obce, abychom se všichni vyvarovali chyb, které by obec mohly v budoucnosti jakýmkoliv způsobem poškodit. Sankcionování v případě neplnění povinností ze strany nájemce je však zákonem omezené a já věřím, že si všichni tento aspekt uvedeného problému uvědomujeme. Proto zastupitelstvo obce po získání právního výkladu ke všem smluvním ujednáním spojeným s nájmem došlo k závěru, že je třeba některé ze sankcí ze smluv vyloučit, a na včerejším zasedání schválilo dodatky, které by měl pan starosta se všemi nájemníky uzavřít.

Na závěr snad jen povzdech. Myslím, že každý, kdo webové stránky naší obce sleduje již delší dobu a pravidelně, ví také i to, kdo zde, jak vy říkáte, hází do jednoho pytle občany Zámečku, kteří řádně platí své závazky vůči obci, společně s dlužníky, nebo-li "neplatiči"..

Petr Konečný (14.4.2008, 19:27)

Osobně jsem si myslel že se do této debaty vůbec nezapojím, protože mé názory se nemění a vlastně k tématu nemám co dodat,takže snad jen pro pana Jobáka: važte s rozmyslem v jaké souvislosti chcete použít moje jméno ve veřejné diskusi.

Martin Jobak (14.4.2008, 22:32)

Pokud se někdo v diskusích vydává ve dvojí identitě, tak je to podle mě dobrá úchylka!

Všechno to pomlouvání a nesnášenlivost vytvářejí pořád jenom stejní lidé. Je to vidět ze všech diskusí!! Navíc se vydávají pořád dokola za hlas lidu. Proč asi?? Podle mě si tak zvedají své ego, protože v běžném životě moc nedokázali! Chtějí tím pádem mluvit za všechny a přitom na to nemají. Horší na tom je, že pár lidí z obce jim na to skočí.
Rudoltice je pěknej Kocourkov, protože neznám jiné město a nebo vesnici kde zastupitelé s pomocí těchto rádoby "mluvčích lidu" snaží prát špinavé prádlo na veřejnosti. Určití zastupitelé nemají asi šanci se prosadit v zastupitelstvu a tak dělají z lidí soudce. Přitom obyčejný občan nemůže mít všechny potřebné údaje a následné souvislosti. Například, jak může obec, která hospodaří s obecním rozpočtem dávat veřejnosti návod jak neplatit a ještě lépe jak se bránit v případných žalobách. Obec zdarma provádí právní služby pro občany :-))

Lenka Bártlová (15.4.2008, 5:56)

Pane Jobaku, já si vůbec nedělám iluze o tom, že se na internetových diskusích všeobecně, a to nejen na tomto webu, objevují identity i více jak dvojí. Jestli víte, jak s tím bojovat, poraďte, prosím.

Jako každý "obyčejný občan" máte možnost samozřejmě i vy získat si všechny potřebné údaje a následné souvislosti v podstatě ke všemu dění v obci. Máte právo na informace jako každý občan naší obce, jako každý občan naší republiky stejně tak jako každý zastupitel obce.

Obec nedává rozhodně veřejnosti návod jak neplatit. Zajištění právního výkladu k sankcím byla soukromá záležitost zastupitelek Skalické a Bártlové a jako každý občan, zaregistrovaný na tomto webu, tak i vy máte právo vkládat své příspěvky do aktualit, stejně tak jako já. Aktualita nebyla označena za informaci obecního úřadu. Obec zdarma neprovádí právní služby pro občany, právní výklad byl hrazen z mých osobních finančních prostředků, a to ve výši 1.000,- Kč.

Lenka Bártlová (15.4.2008, 6:52)

Upraveno 1x, naposledy 15.4.2008, 6:54
Ještě jedna věc, pane Jobaku. Aby se zastupitelé již nemuseli domáhat právních výkladů obecních záležitostí vyloženě soukromou cestou, bylo zastupitelstvem rozhodnuto o zajištění oficiálního právního poradenství obce. Jsme v právním státě a já se domnívám, že každý, a to nejen obec jako pronajímatel obecních bytů, ale i občané jako nájemci, mají svá práva, která jim nelze upírat. Je samozřejmé, že právní výklad není rozhodnutím soudu, ale to si jistě všichni uvědomujeme.

Je však přinejmenším zvláštní, že když zastupitel žádá informace o soudním sporu, který obec v minulosti vedla a který v podstatě dokládá, že konkrétní ustanovení nájemní smlouvy je v rozporu se zákonem, nejsou mu tyto informace poskytnuty...
Psát příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé.

Přihlášení

Login


Heslo


Počítadlo.cz